wiiill i eveeer

Godkväll!
Har inte uppdaterat sedan?!?!! aa förra veckan.. hehe ;-)
Kan berätta att helgen i dalarna var UNDERBAR.. dock hann jag inte träffa ALLA.. men så är ju en helg himla superduper kort också..
Blev 80 års kalas och sedan utgång med mina söta vänner. satt som en smäck!
¨
Utöver det, så händer det mycket..jobbet tar upp stor del av dagarna.. såååå himla mycket att ta in(MEN DET ÄR SÅ JÄVLA KUL.. har hamnat rätt:))
Inte nog med det så, imorgon..eller inatt rättare sagt rullar lönen in.. lönerNA in dessutom.. lite torsdagslyx imorgon då..  mysis!
Helgen är ganska späckad också. till viss del åtminstone.. hihi
Nej nu får ni ha en mysig fortsatt kväll, för det tänker då jag ha med skilda världar!
LASSE är min favou- Hehe ;-)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0