nästan så man

blivit träningsnarkoman?.. jag skojar inte när jag tränat för 8.e gången idag, ja sammanlagt med veckan då ..alltså tappat räkningen nästan!
Men det är ju bara sundt så. skillnad om jag sagt att det var 8.e bigmacen ..visst? ;)
nåja. man överlevde väl mardrömstorsdagen.. varför ska just den vara VECKANS drygaste dag?
blö
men såattsäga sååå har slängt i lite hårfärg i min skalle nu.. aa håret närmare bestämt.
helgen däremot är oplanerad. ska mysa till det riktigt ordentligt vettni.
Men gud vad jag inte orkar skriva mer onödigt nu
________________________________________________________________________________
just JA..
ÄR DET BARA JAG SOM HAR BESLUTSÅNGEST NÄR DET GÄLLER STUDENTKLÄNNING? shit vill ha MASSOR..ALLA  ♥

godnatt nu. för det vankas massage nu. torsdagslyx i all ära.
pusss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0