har ni någonsin

vaknat med sendrag i båda fötterna SAMTIDIGT?
det har jag! vaknade utav  det imorse. kan nog ha varit den värsta smärtan ever.. eller
..nej(de var när hela min tånagel gick av o bara allt kött och blod var kvar) men det kändes typ lika.
skrek som en idiot!!!
nåja klarade mig igenom mördartorsdagen! sensåååå har jag fläskat på svettis också.
riktigt fint de. så då har jag anledning att unna mig något i helgen. JOMENVESST ;-)
och angående bilden ovan så kommer min skruttis(på bilden) hem tomorrow aaaaaaaaaaaaaaaaaw
vad jag är glad. aa gurra också såklart. sen min pluttiga syster. känns fint!
sedan när de börjar närma sig helg, kan jag ju berätta att fredagen ska ju spenderas ute i vischan..vikarbyn närmare bestämt med min homieomieoeieeeeeeeeee :D
hahaha old bild! pardi
angående party. JAG SKA TA MIG FAN FESTA PÅ LÖRDAG(aa förutom släktkalajset då) så nu vet ni ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0