HUSTLER

tjafan
måndag. wiho. dagen har varit UPP och NER med diverse komplikationer.. men men vad gör man?
jo biter ihop!
ska snart iaf iväg och träna på fläskisen. känns bra. förutom min OERHÖRT dåliga kondis efter all flunsa.......
efteråt blir det väl bara att plugga inför provet imorgon. WIHO älskar prov! känn hur min ironi flödar
somsagt var. veckan kommer vara stressig MINST SAGT! har uppsatser, samt ett fucking projektarbete som skall genomföras..
nåja tänkte slänga in någon bild från helgen, och aprpå helgen så i
Fredags: så myste jag som fäääääään med min kära vän, andra hälft anna! glodde bio b.la
meet the parents:the fockers ♥ och flöda pizza ;)
Lördagen: spenderades även med anna en del.. sedan trippade jag vidare(läs:BRUMMADE) till mina kära vänner my och maja och spelnördade tills två snåret, samt flödade thaimat..
så nu vet ni det!
POSSSSSSSS
sådär. haha söta vi är. fläskläppar och allt

Kommentarer
Postat av: anna!

du gör mina helger till dom bästa :') hihi!

jag älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dig! mother FOKKER! ;) <3<3<3

2011-01-17 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0