outside lookin' in

låttips a la moi hihi
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera
låten är med ett ord: UNDERBAR!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
sen om ni vill ha få lite riktning i musikväg vad ni ska lyssna på och som är AFSUM tryck
a la moi
_____________________________________________________________________________
Idag stannade jag home, har tydligen dåligt blodtryck.. så min skalle var väldigt YR imorse, inte ok!
Så har byggt lite på mina uppsatser(TACK MIN HOMIE-A FÖR LITE HJÄLP)
Och även gjort negerbollar inför morgondagens projekt. shit. lite flitig endå.. hehe
Helgens planer är väl att imorgon genomförs årets PA, lördagen är obestämt men sugen på fiest (hihi)
så det blir så ;-)
POSSPOSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0