projektprojekt

wiho. gårdagen blev så JÄVLA kul!
för de första startade morgonen med att jag klarade praktisk marknadsföringsprovet!!!
sedan vid två snåret var de dags för PA. blev JÄTTELYCKAT, kom ca 37 kids ;)
vårat projektarbete var barndisco för er som missat detta. sedan kanske jag inte nämnt det heller!
så kvällen kunde inte blivit bättre.
slängdee mig iaf i sängen direkt när jag kom hem. HELT SLUT. men somsagt
det var det värt ;)
ikväll blir det feeeeeeeeeeeeeeeest. partyhard. kommer bli naäääjs som fäjn!
så ha en bra lördag allahopa. för det ska jag ha!
tanjas bild förövrigt!!!
POSS POSS fuckerz

Kommentarer
Postat av: linda

måste göras om snarast :D

2011-01-23 @ 15:11:35
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0