the story of the impossible

Som min rubrik lyder så kan de nog vara vårens MYSIGASTE låt. sådär vilken mumsig inledning jag fick till!
Har iaf haft en så jävla skön dag. började tolv. så fick en slags fet sovmorgon!
annars då? jo stressigt stressigt.. mycket att göra i skolan MEN trots det så har jag skrivit klart
en uppsats idag iaf och senså som grädde på moset...är allt i alla fulla fall spikat
och klart inför fredagen. wiho var på tiden känner jag =)
har dessutom hunnit med ett fläskispass idag. mucho skönt!!!
så nu vet ni lite om min kortis dag!
förövrigt är de circa 121 dagar kvar tills man befinner sig i ..
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!
NAPA BABY!




PUSS BOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0