hej stockholm!

Och i princip alla mina nära och kära(NÄSTAN) ♥
Japp! Hej kära bloggen och allt dess innehåll!!
Kan ju meddela er mitt stora första vuxenkliv.. och det är nämligen att jag flyttat till den Kungliga Huvudstaden vid namn Stockholm! Skaffat två jobb också varav ett sommarjobb och ett heltids.
Dessvärre är jag absolut inte nöjd med mitt sommarjobb. När man kommer dit känner man att man nått botten!
Nåja nog om det!
Jag har tagit studenten(som ni redan visste, antagligen) och har spenderat EN UNDERBAR vecka på peace and love med mycket fina människor! Verkligen höjdpunkten i sommar, att få ha mått prima skinka och bara levt livet en vecka!
Tänkte slänga upp lite bilder också (några pics är lånade och vissa inte).. alltid lite småmysigt ..såå enjoy mötterfuckas:
ruttet camp... ha ha ha!!!

nejmen återkommer imorgon igen(TROR JAG) om inte så snarast snarast!
PUSS PÅ ER alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0