what makes you beautiful

Hallooo0o!
Veckan är igång, för fulla muggar dessutom!
Är lite slut i kroppen dock.. kan nog bero på att mina kära visdomständer VÄXER OCH VÄXER. ouhff!!
-
Nåja, jobbade idag.. lite småstressigt imorse då jag insåg att jag vakna 30 min innan jag börja.. men är man snabb så är man.. ;-)
-
Utöver det så har jag äntligen fått tag i min f.d arbetsgivare och fixat både lönespec och intyg!
Samt hunnit bygga på mig några muskler på friskis och fläskis(Ja.. jag måste ju kunna klå mandisen NÅGONGÅNG i armbrytning) haha!!
Nej ni får ha en toppen kväll, för ska hoppa in i en het dusch nu. jallabajj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska mycket till innan det händer annis ;)

2011-09-07 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0